از بچگی به ما گفتن علم بهتره یا ثروت؟

آخرم نفهمیدیم اگه شما می دونید بگید؟

تو قسمت نظرات



نظرات شما عزیزان:

مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت16:57---17 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com

مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت16:52---17 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com

مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت16:39---17 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط ثنا(آرنیکا)
آخرین مطالب